zaterdag 11 oktober 2014

focus op het positieve...

Focus je op het positieve in je leven... dat vergeten we nogal vaak. We geraken nogal snel in een negatieve spiraal en dan is het eens zo moeilijk om weer positief te worden en te voelen.


Begin met iets kleins, of iets wat je al lang wou doen en je zal er versteld van staan wat een positieve energie je krijgt. En dan ga je dat ook sneller willen herhalen :-) Dat kan een leuke ontmoeting zijn, eventjes helemaal creatief wezen zijn, iets lekker kleurrijk en gezond voor je lichaam bereiden...

Ik snakte al lang naar meer voeling met de natuur. Nu ik wat landelijker woon, zijn er weer nieuwe mogelijkheden tot stand gekomen. Maar door de problemen die we de laatste jaren kenden, de renovatie van het huis enz, kwam het er niet van...
Een tijdje geleden kwam er nog een 'huis-issue' bij wat me erg van streek maakte... als tegenreactie ben ik dan ook met volle overgave aan mijn moestuin begonnen. Ik wou iets positiefs creëren in tijden van onzekerheden. Het kan alleen maar helpen als ik deze plek wat meer liefde geef, dacht ik... zo creëer ik misschien hier toch mijn toekomst en wie weet wat moois komt er nog uit.
En ja, eigenlijk is de bal al verder aan het rollen geraakt... ik zoek meer naar gezonde dingen, kom zo met gelijkgezinde mensen in contact en dat geeft me veel voldoening!

Wat zou jij meer willen doen en stel je steeds uit?

liefs, Lexi xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten