donderdag 8 januari 2015

net wat ik zocht... op freecycle

Gisteren was my lucky day :-) Ik dacht bij mezelf dat ik nogal onhandig bezig was met m'n laptop in de zetel, en zocht een oplossing. Toen zag ik op freecycle (facebookgroep voor diegenen die het nog niet kennen) een laptopkussen dat iemand weggaf. Yep, dat had ik nodig! Mijn interesse getoond, maar spijtig genoeg het lotje niet gewonnen... ware het niet dat er nog iemand reageerde dat ze dat van haar ook wel wou weggeven aan de eerste die reageerde... en dat was ik :-) En ze woonde nog dichterbij dan de andere, dus dubbel geluk!

Dus vandaag ben ik dat kussen gaan ophalen. Klein beetje opgeknapt en klaar voor gebruik :-)

Zo zie je maar weer eens, iemand is van zijn overbodige spullen vanaf, ik blij en goedkoop gesteld.
Nu kan er pas serieus gewerkt worden :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten